02 November 2010

LOL

Assalamualaikum........

Hari ni aku rasa gembira sangat! Xtau nape. hehehe :p Sebenarnya hari ni Peperiksaan Al-Azhar sudah TAMAT!!!!! Woohoooo!!!!!!!! Teruja sangat2... Merdeka! Merdeka! Merdeka! Jadi, lepas balik skolah trus on9 facebook. Ramai doe orang on9. hehe...

Sebenarnya hari ni aku ada chat ngan sorang ni. Dia ni kawan baik aku. Dia berkawan ngan aku sejak dari tadika lagi. Aku saja2 chat sambil buat2 x knal. Siap cakap dalam BI lagi.. hehehe... Sambil chat aku tanya dia kenal aku x tapi dia jawab x knal... Waaah hebat betul aku nih.. Teknik penyamaran aku memang terbaik! Akhirnya aku cakap kat dia jenguk profile aku yang smart tuh (Hehehe). Pastu baru knal... :-D


Profile Zapperz
Profile Zapperz


Tetapi yang menjadi aku tertanya ialah kenapa kawan2 aku x knal aku? Ada yang kata aku ni pompuan, cina dan macam2 lagi ah. Klakar la doe.... Mungkin silap aku kot sebab x letak gambar aku. Tak pe lah nanti kalau aku dah 'besar' aku letak lah gambar sebenar aku. Mesti famous! Okey Selamat Tinggal!

No comments:

Post a Comment